En sjuk fotograf mötte jag inatt

Ja, idag så har jag varit på en modell för en dag och att jag skulle på en resulterade till den sjuka drömmen som jag hade inatt:)
Drömmen började med att jag och Kim skulle gå på en modell för en dag. Jag var nervös och förväntansfull. När vi kom dit så visade det sig att vi skulle bli fotade ute på en gata, det var jätte fint där så det gjorde inte mig något. Sedan kom fotografen fram, ja jag kan ju säga att han var speciell. Han bettedde sig som dom i barnprogrammet lasy town och hade en mycket speciell röd rock på sig som var lång och han hade vikt upp kragen. Han tittade på oss och utbrast: AHA!! Det här fungerar inte för mig, jag måste ha insperation för att kunna skapa!! Jag vet!! Mosart!!! Så han plockade fram Mosart i egen hög preson ur rocken och det började genast spela klassisk musik. Men han var inte nöjd och skrek: Nej!! Det funkar inte!! Måste få bättre insperation, AHA!! Jag vet, Elton John!! Han drog upp Elton John ur rocken och Elton började genast sjunga för full hals. Sedan sprang fotografen runt och sa: Jag känner det, nu vet jag vad jag ska göra! Han blev jätte ivrig och skulle ha mig att göra allt på samma gång, man jag blev jätte arg, för jag hade inte ens blivit sminkad som de hade lovat. Så jag sa det till honom och då tog han upp en flaska fundation och kletade lite på min kind, sedan sprang han mest runt och sprutade fundation kors och tvärs för att det föll honom in nu när han var så konstnärlig:)
Ja typ där slutade drömmen:)

Sedan när jag hade vaknat läste jag min mammas sms, hon skrev att hon drömde att det var ett lejon i vår trädgård som lekte ganska så våldsamt med vår katt mattis. Med de lyckades sära på dom innan lejonet hade hunnit göra mattis allt för trasig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0