Drömbrist:(

Helt otroligt att jag lider av drömbrist! Har drömt lite men det har varit så luddigt att inget har varit värt att lägga ut. När jag vill drömma så går det inte. Men jag ska nog börja lägga ut några drömmar som jag har drömt tidigare i väntan på annat:P

En dröm som jag drömde när jag precis hade börjat på AWARE:
Jag drömde att jag var gravid och att jag skulle på en undersökning hos doktorn. Doktorn tog fram en väldigt lång och grov nål och tryckte in den mitt i magen på mig. Var vart skiträdd. Sedan tittade doktorn upp på mig och sa med panik i rösten.
- Bebisen har rymt, jag tror att den har rymt upp till lungan!!! Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle ta mig till. Doktorn pluss några andra läkare som var där förminskade sig så att de bara var några få cemtimeter långa och hoppade in i min mage för att leta rätt på bebisen. De letade och ropade efter den.

Jag vaknade med ett ryck helt förstörd. Smsade drömmen till min kompis och vart lite smått retad hela den dagen:P

Det var en av mina skumma drömmar som jag har haft:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0