Reste till Danmark inatt

Ja som sagt inatt så tog jag mig en tur till Danmark.

Drömmen började med att jag insåg att vi hade profil med skolan. Vi sprang runt i skogen och var svettiga. Sedan så insåg jag att det måste vara USA resan för allt var så olikt och jag delade tydligen resväska med min kompis Jonna, vi delade även rum. Sedan fick vi veta att vi skulle gå iväg på en vandring över bron som går mot Danmark. Sagt och gjort. Bron bestod utav en lång trappa som gick rakt upp i himelen och när man hade kommit tillräckligt högt upp så gick den sedan ner igen. Men det var inte så väst jobbigt att gå upp för den där trappan. Men på vägen så mötte vi en kille som hade en annan kille i en ställning som han sedan körde upp för trappan med. Ställningen satt fast runt personens nacke och hade två långa pinnar som handtag som satt fast runt ställningen på nacken. Huvudet var längst ner och fötterna stod rätt ut i luften. Tänk dig en skottkärra med huvudet där hjulet sitter. Iaf sen efter en stund så mötte jag Andreas i min klass och han drog på en sån där ställning med Charlie i. Tydligen så var det så man transporterade människor med nackspärr...

Sedan vaknade jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0